måndag 22 juni 2009

Att börja blogga!!!

Hej,

Jag tänkte att jag skulle pröva på det här att blogga ett tag.

Det finns många intressanta bloggar att läsa.
Majas, Daddys och även Ingrid Carlqvists. Det är där det som oftast händer något.
Hos dem finns debatterna, mest för tillfället hos Maja. Debatten om Daddy borde namnge sina barn eller ej pågår fortfarande för fullt.

Jag tycker inte att man bör gå ut med namn och bild i dessa så känsliga ämnen. Jämförelsen med fallet Thor Wang som daddy gärna försöker påvisa är inte aktuell i denna debatt. Eftersom Thor var kidnappad och efterlyst. Det är ju liksom de metoder som finns att tillgå då. Även om daddys ex gjorde sig skyldig till egenmäktighet med barn då de hade gemensam vårdnad, så har dem inte det nu och hans flicka är faktiskt inte kidnappad nu.

Daddy verkar vara en riktig mansgris, han skriver tex i sin blogg om sitt ex: "Lät henne flytta in hos mig. Som en sann svensk riddare i vit rustning köpte jag hennes lögner" Vadå "lät henne flytta in" Tvingade hon dig eller. Jag trodde i min enfald att när man flyttar ihop så är det ett gemensamt beslut. Det är väl inget man låter någon göra.

Trots detta uttalet och flera andra så har jag valt att tro på att han är oskyldig till anklagelsen om sexbrott.

Det var det idag. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar