tisdag 23 juni 2009

Oj, Oj, Oj!

Det tar visst aldrig slut hos Maja, kommetatorfälten är slut för andra gången när det gäller Daddy. Jag tror att det är jobbigt för Daddy att alla befinner sig där och kommenterar istället för hos honom.

Helt klart är det ett ämne som berör.

Ska man lägga ut bilder på sina barn eller inte?

Ja om det bara är en blogg som dina vänner och familj läser så varför inte. Men nu har Daddy en blogg som riktar sig åt alla möjliga håll. Och, jag tvivlar faktiskt inte på att det finns riktiga pedosar där, även om de kanske inte är så många.

När man läser tex Ingrids blogg får man en känsla av att pedosar inte existerar på riktigt, de är på något sätt skapade i filmvärlden eller i mammor hjärnor. Men som Ingrid beskriver sig själv på sin profil: Att hon blir extremt misstänksam när alla tycker precis likadant? Hon borde bli misstänksam mot sin egen blogg då, tycker jag, för jajamen hon har anhängare som tycker att hon gör precis allt rätt, och om någon råkar ha en avvikande åsikt, ja då är man dum och naiv och har inte fattat nåt.

Monica Antonsson blogg har jag lagt ner, herregud den handlar ju bara om hennes agenda mot Liza Marklund. Dessutom händer det inget där nu sedan Maja tog avstånd från henne och hennes sympatier med DOS. Monica försöker skapa annat ibland som men Nato, men det halkar ändå tillbaka till LM på något sätt och det börjar bli löjligt.

Angående pedosar, så existerar dem. DET är jag övertygad om. Polisen hittar varje år mängder av ligor som samarbetar över nätet. Som lägger ut filmer på sig själva med barn. För mig är detta ett för stort ämne att gå in på, jag har dessutom inte tillräckligt med kunskap. Men faan vad många barn som skadas varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund, varje hundradel......................................................................................

4 kommentarer:

  1. Du är ju störd,,, daddy har all rätt att göra som han gör. Och Maja borde lägga ner helt och hållet

    SvaraRadera
  2. Jag antar att pedosar är pedofiler, och ja de existerar. Daddy är bara en hårsmån ifrån att kallas pedos av mig



    Klara

    SvaraRadera
  3. /L

    Här!

    Välkommen som bloggare!

    /L igen!

    ;-)

    SvaraRadera